hästhelg pågång

Detta har inte vart en hästdag, men det blir det två dagar framöver !
.
Jag är så sjukt glad för att det är helg. Det känns som en frihet. Att inte behöva gå upp på morgonen, att inte behöva sitta i skolan hela dagen... Åh, det är bra att helger finns.
.
Jag har inget hästigt att blogga om dagen. Men tänkte visa er en tanke som jag sett på en blogg, som hon hade sett på en annan blogg. Jag hittade den iallafall på http://ungdressyr.blogg.se
.
"Folk köper saker de inte behöver, för pengar de inte har, för att imponera på personer de inte gillar."
.
Först funderade jag inte så mycket på det, men sedan insåg jag att det är väldigt, väldigt sant.
.
Imorgon ska jag ut till Cosmos, rida och fixa i stallet. Så ska jag fota också, mycket (vill jag iallafall !).
På söndag ska jag ju hoppa (Kapten ?) kl. 11:30. Då vill jag hinna med att fota hästarna i hagen också.
Men får se om det blir några bra bilder, har inte fotat på ett tag pga vädret.
Det SKA inte snöa/blåsa/regna eller hagla eller vara kallt denna helgen, det har jag bestämt !
.

Stockholm horse show 2011.
.
/Vera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback