Mitt julfirande.

I morgon åker jag till mormor och morfar i Dalsland för att fira jul.
Vet inte när vi åker hem, men skulle tro att vi är där ungefär en vecka. Dock kommer jag vilja åka hem pga ridabstinens, det vet jag redan nu.. Felicia kommer att rida Cosmos om hon hinner, annars får han en liten jul-vila. Det blir bra vilket som, han skulle nog föredra en vila (och få ännu sämre kondition än vad han redan har haha). Jag har gjort en massa tidsinställda och tänker även ta med datorn, så jag skriver om jag har något att komma med. Jag kommer ju inte rida något men kanske får snilleblixtar om bra inlägg ändå?
 
Jag har haft väldigt svårt att komma på vad jag ska önska mig det här året, delvis eftersom jag fyller år i början av december. Jag fick mycket som jag ville ha men köpte även mycket på Stockholm horse show. Nu känner jag mig ganska nöjd med det jag har (även om det finns dyra hästsaker man går och dregglar efter) och det är ju bra att kunna känna så ibland. Jag har önskat mig en ny tävlingskavaj i alla fall, vilket jag verkligen behöver då min inte passar i storlek (+ nytt objektiv eftersom mitt har pajjat, men det tror jag dessvärre inte att jag kommer att få).
 
Jag vet även att jag kommer att få pengar av mormor och morfar och jag funderar på att köpa ett nytt tävlingsschabrak för dem. Skulle vara väldigt kul, jag har inte kollat ut något men det är nog inte så svårt att hitta ett snyggt..
 
Jag och Elloise på hopptävling i Bräcke den 5 april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback