Cosmos 30 december.

Red ut honom idag, cirka 45 minuter i alla gångarter. Red ner mot sjön där Patrik hade plogat så det var utmärkt att rida även fast det var plusgrader och slask. Det var så härligt att rida igen!
 
Skrittade först på långa tyglar en stund innan jag började jobba med skänkelvikningar fram och tillbaka i skritten. Fortsatte sedan med samma sidvärtsrörelser i kort trav. Galopperade samlat uppåt och fick honom att sätta ihop sig en del, det var en fin galopp vi fick till där. En stor mängd framåtbjudning blandat med den samling jag fick till. Han var jättefin i traven också.
 
Måste även tillägga att ett objektiv är beställt, ett 55-200mm f/4-5,6. Nu är jag förväntansfull, skulle tro att det kommer på fredag. ROLIGT VÄRRE
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! nu har jag dragit igång bloggens första tävling, där du kan vinna ett porträtt av din häst eller ponny! Kika in på http://clara.weride.se/ för mer info

Mvh Clara ♥

2012-12-31 @ 00:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback