delade meningar...

hej,
hinner inte blogga långt men, men..
det vart ingen tolkning efter fuxen för att hälften av gruppen hade dåliga erfarenheter av det och ville inte. dom red barbacka och jag rider ju inte i gruppen utan skulle ha vart med om de tolkade. isrället tränade jag kapten och kollade när dom red.

nu e klockan mycket så ska inte skriva så långt till.

men jag o frida ville vetkligen tolka o då sa sandra att vi kunde komma när hon skulle göra det på lovet. (:
så det blir ju bra.
en sak till ska jag göra i denna mobilbloggning.

hur min vecka har sett/ska se ut
• måndag: ridning- förvänd galopp på albin.
• tisdag: stallet, träna kapten o lite så
• onsdag: hästebäst o köpa julklappar
• torsdag: stan o köpa julklappar
• fredag: göra julgodis
• lördag: JULAFTON !!!
• söndag: jour... :\

som ni kanske ser så har jag smått stressigt att få ihop det med julklapparna... men aja, man tänker inte på bekymmer så här innan jul ! tänk, det är bara fyra dagar kvar till julafton o sista riktiga skoldagen är imorrn. herregud vad tiden går snabbt. det känns som jag fyllde år igår (eg. 3 dec) och var på sthlm horse show i förrgår ?
nepp, typ en månad sen. inlägget vart längre än jag trodde, kul för er ! (:

/Vera (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback