Världens bästa Malin

Haha kolla feggis lugg och malins ben på första bilden dom ser så roliga ut!

Malin har inte vart i stallet på hur länge som helst känns det som, eftersom Fengur har varit skadad och hon har hållt på med annat. Idag var vi där tillsammans i massa timmar och jag insåg hur mycket jag saknat henne!

Vi tog med ponnysarna ut på skrittur i över 1,5h. Jag red barbacka på hack och ketti var bäst som vanligt! Malin och Feggi debuterade i vattnet och var så duktiga så! Osså massa prat såklart då det var evigheter sedan sist, åh vad mysigt vi hade! Fengur ska skrittas en vecka och sen sättas igång långsamt. Åh vad jag är taggad på sommar!! Jag och Signe smider lite planer också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback