Ketzhal Östjämten 3/5

Idag var lastningen inga som helst problem och jag åkte till tävlingen med rätt ponny! Hon gick på klockrent alla gånger vi lastade och det var så skönt. Sen är hon och Bossen bra kompisar vilket är skönt så det inte blev nått strul i transporten. 
 
LD clear round 0 fel
Ketzhal kändes jättefin på framridning-och hoppning och jag red inte så länge för jag ville inte trötta ut henne. Banan var snäll med bra svängar och fina hinder. Vi var felfria och hon kändes fin. Jag tog tid på mig att sakta av och byta galopp om det behövdes och tog det lugnt bara.
  
 
LC grund+omhoppning 0/4 fel
Red inte fram alls länge här heller just för att hon inte skulle bli trött. Hon kändes fin och jag fick till riktigt fina språng på framhoppningen! Inne på banan hade jag en riktigt bra känsla och fick ett jävla skitpet i omhoppningen då vi kom lite nära men jag är nöjd ändå! Och vi blev även 6e placerade! Bästa ponniiin
  
 
Och världens bästa Sofia har hjälpt mig i mängder idag! Och Lina är bäst för hon kör och har koll på allt. Och Carina är bäst för hon ser till att vi äter. Och Julia är bäst för att hon bara är så duktig och roligt sällskap! Härlig dag alltså trots skitväder rent ut sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback