Indra

Indra träffade Kett för första gången i söndags kväll, och jag står och gråter i mitten men var ju tvungen att ha en bild.

Vi har alltså köpt världens gulligaste lilla valp, hon är så underbar. Var nere i Karlstad under helgen och hämtade henne hos en trevlig kennel med flera små gulltussar. Hon är så fluffig, mysig och gosig ska ni veta! Jätteduktig var hon på resan upp till Östersund igen och hon sköter sig här hemma också. 

Ska njuta av tiden när hon är såhär liten och söt, för hon kommer bli ganska stor sen. Men kanske inte mindre gullig för de! Nu ska Stina fota mig o Ketzhal och även Indra ska få vara med på bild.

Jag är helt mållös av alla kommentarer och det är så fint att så många skriver. Tusen tack!

Kommentarer
Postat av: Stina O

Min finaste lilla Vera <3

2014-05-27 @ 23:46:16
URL: http://stinafoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback