Skodd K och hoppning


Äntligen har Ketzhal skor på fötterna igen. Hon hade ju lyckats trampa av sig mer än en sko den sista tiden (fast det har ju vart tappskounderlag och sen kanske vi busridit liiiiiiite för mycket haha - skämt åsido) och då är ju svårt att rida som vanligt då med tanke på snedbelastning och halka osv. Så det känns superskönt med skor i alla fall, nu kör vi på igen! 

Sen måste jag på nått sätt få till att hoppa innan nästa söndag..Hmmm, skulle nästan vilja hoppa två gånger, fast bara småhinder/bomserier ena kanske. Om hon inte har hoppat på länge blir hon så exited när hon ser hinder att hon inte vet vart hon ska ta vägen och sen går det fortfortfort. Så vill jag inte ha henne nästa söndag för då är det tävlingsdebut för vår del! Åhh, så taggad. Det är svårt att komma in och hoppa i vårt ständigt fullbokade ridhus, mån-tors 16-22 är det omöjligt att ta sig in. Fredagkvällar och vissa tider på helgerna är det som gäller! Men kan varken fredag eller lördag så vi får se...Nej jag ska inte tråka ut er med mina hopp-eller ridhusproblem.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var ska du tävla?

Svar: I Sundsvall :)
Vera Holgén

2014-03-27 @ 22:38:51
URL: http://jennynikon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback