Helgen

Ojoj, what a helg... Den började med att jag och Tina jobbade i fredags. I garderoben/disken på en 80-årsfest. Det gick bra, vi blev komipsar med världens gulligaste lilla unge plus två hundar och vi båda blev 500kr rikare. Sedan sov vi hemma hos min mamma och gick upp tidigt på lördags morgon. Tina, hurtig som hon är, åkte direkt till ås och gick till ridhuset med Lady. Jag åkte med Sofia till Sundsvall på shoppingtur. Dock var vi väärldens sämsta shoppare, helt sjukt! Sofia köpte inget på hela dagen - jag lyckadesi alla fall hitta två tävlingsschabrak och sen köpte jag en massa ikeapåsar. Annars satt vi mest ute i solen och drack smoothie hela dagen.
 
På lördag kväll åkte jag och Sofia hem till Tina och sov där. Ja, sov var det enda vi gjorde där. Och jag somnade direkt, som vanligt. Så gick vi upp tidigt även på söndagmorgonen och hoppades på ett tomt ridhus så vi kunde hoppa lite. Tog med oss tre hästar dit till kl 8 och det var tomt, men bara ungefär en halvtimme. Sen kom två storhästar och då avslutade vi så fort som möjligt eftersom de skulle rida dressyr. Hoppade en fem och en halva typ fem ggr, som högst på 90cm. Hon var fin.
 
Jag hade känt mig förkyld hela helgen och det blev bara värre. Att gå upp så tidigt var inte så smart och att hoppa på söndag morgon var rätt idiotiskt av mig. Direkt när jag suttit av blev jag så äckligt trött att jag bara stod med Ketzhal och Fengur medan Sofia och Malin plockade undan. Sen gjorde jag bara det jag var tvungen att göra innan jag åkte hem och la mig i sängen och sov resten av söndagen. Idag har jag bara chillat hemma och de kommande dagarna får vi se. Har värsta hostan, hade feber förut och orkar ingenting. Måste bli frisk nUUUU. Ska ju som sagt tävla på söndag och då måste jag vara jättefrisk och sen måste jag ju rida i veckan om jag sk akunna tävla då liksooom.
 
 
Flummigaste inlägget nånsin igen men who careeees?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback