Mystur i solen


Mysig sommarkväll i stallet. Fick inte tag på nån att rida ut med men annars var allt perfekt! Istället tog jag och Kett en galoppsväng bort på grusvägen vid Bosse Hjelm. Hon fick galoppera ur sig ordentligt och det kändes bra för det var ett tag sen. Jag hade en jättehärlig känsla stundtals då hon satte sig, lättade av i handen och samlade samtidigt som jag hade ett mjukt sug. Precis som det ska vara.

Men vet ni vad som hände?! Hon fjantade något otroligt för ett par vattenpölar! Aldrig hänt att hon hållt på så med mig förut, fattar inte vad som hände med henne? Stog där i säkert 10min och tillslut tog hon världens skutt över så jag höll på att ramla av. Då insåg hon att man kunde hoppa över dom och allt var frid o fröjd igen! Så vi körde galopp och hoppning över pölar haha.... Men det går ju inte för sig att hon är rädd för dom när vi ska träna fälttävlan i augusti heller!

Vädret var underbart som ni ser på bilden och det var riktigt mysigt!

Kommentarer
Postat av: t

Jag får låna Olle typ whenever om du vill busa med mej 😁

Svar: Jaaa vi får göra de snart, typ nästa vecka
Vera Holgén

2014-06-10 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback