Matfors 17/6

Biffeeeen
 
Foto: Jessica Moberg
 
HAHA första språnget på andra filmen!!
 
Efter första klassen var jag så jäkla besviken på mig själv för att jag inte red som jag skulle. Sen till andra va jag jättetaggad men ändå gick det halvdåligt. Fast nej, det hade kunnat gå så mycket sämre. Många ramlar av, vägrar ut sig eller får 20fel. Vi petade ett i varje och det är bra egentligen. Jag har baralite problem med att intala mig själv det efter att det gått så bra hittils med rosett hem från varje tävling. Jag är jättenöjd. Hon kändes superfin på framridningen också! Dock kändes hon lite trött hela kvällen. Loj och inte riktigt så taggad som hon brukar va. Jag brukar få hålla in henne och nu fick jag busa igång henne.
 
Sen va det ju mysigt med kvällstävling! Dock kan jag tänka mig att det var lite de som gjorde henne trött, eftersom hon vart ute hela dagen och så. Sen kom vi tillbaks till stallet kl 02 så det var ju lagom kul. När vi åkte från stallet fick vi bensinstopp, så vi fick gå hem till Malin, låna en bil, åka hem och hämta en dunk, tanka, åka ut och tanka bilen, lämna tillbaks Malins bil, och åka hem. 03 va jag hemma och somnade direkt. Sen väckte Indra mig kl 06. Valpar är söta, men fyfasiken va jobbiga dom är samtidigt... Jag var trött i flera dagar efteråt...
 
Tack till pappa som ställde upp och skjutsade och tack till hästskötarna/proffsfotograferna Jessica och Malin och alla andra fören trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När du anmäler dig till tävling, anmäler du dig via TDB? Isf hur skriver du då? Alltså jag menar där man skriver i mittsvenskq, avstånd osv osv, hur ser det ut om du söker efter en tävling?

2014-06-24 @ 17:36:22
Postat av: Sanna

Det ser ju jättebra ut iaf! jätte fina! :D

2014-06-25 @ 19:26:18
URL: http://skyjump.blogg.se
Postat av: Wilma

Vart är västen ifrån på första bilden sjukt snygg! 😍

Svar: Ginatricot haha ☺️
Vera Holgén

2014-06-26 @ 16:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback