Sommarlov

Signe och Eirian
 
Clash/Tina och Geist
 
Ketzhal
 
Det är dessa finingar jag ska få spendera min sommar med♥ Nu står Ketzhal alltså borta hos Signe. På torsdag tror vi att vi släpper ihop henne och Clash i stor beteshage med mycket gräs, de går nu i hagar bredvid varandra så de kan ha lite koll på varann. Verkar bra än så länge, Ketzhal galopperade mot honom och gnäggade som fan, haha. Sen brunstade hon också och det har jag aldrig sett henne göra så vi får se vart det här tar vägen. Tror hon fick en liten crush på han om jag ska vara ärlig faktiskt.
 
I hennes box hos Lundins ekar det tomt för jag och pappa tömde den på spån och skurade hela boxen, finfint blev det. Känns väldigt konstigt att ha flyttat såhär men samtidigt så ofattbart bra. Tina och Signe hade fixat så fint i stallet att jag blev alldeles glad. Välkomstfika, en otrolig ordning på grejerna och massa skratt bjöd dom på. Himla fint blev det i stallet! Jag tror att vi kommer ha bästa sommaren ever tillsammans med våra 4 skimmlar. Imorgon ska jag ut och skritta och trava med Signe på Clash och Sofia på Eirian, det blir toppen! Vi ska också gråta lite för att Tina inte kan vara med.
 
Det har varit så mycket nu på slutet och jag har inte vetat om något jag gör blir rätt alls, men detta känns faktiskt bra. Redan tidigt i våras när jag funderade på bete tänkte jag att det bästa skulle va att ha hos Signe. Nu kan vi få komma bort från allt som känts så jobbigt, få ett miljöombyte båda två. Bara ha roligt och skratta och busa.

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv. åh tack så jättemycket, så glad jag blir :D

2014-07-02 @ 21:39:33
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback