Duktig verra bloggar

HEJ

Omg alla tjatar på mig om att jag inte bloggat, trodde inte det var nån som läste min blogg..
Det enda som har hänt sen jag skrev sist är att jag och Kett har hoppat en blåbär (i lördags). Gick faktiskt superbra!! Hoppade 70 och 80cm felfritt och vi travade delar av banan men hon var lugn och hoppade fint så jag är jättenöjd med henne. Har filmer och bilder men ska fixa ihop dem i ett annat inlägg, den som väntar på nått gott..
Jo, det har faktiskt hänt några saker; i söndags fotade Johnny mig och Tina med hästarna, NY HEADER av bästa bästa Stina, jag har umgåtts mycket med Malin och Jecc, Malin vågade sig upp på Ketzhal för att skritta av, Sofia har ridit fina Cosmo (idag), jag och Tina har fått världens proffsigaste fotograf-jackor av Johnny, Jessica och Hector är så jäkla duktiga på att hoppa så jag blir arg på dom och så vidareee.

Sen, kommer vi till den tråkiga nyheten. Ketzhal hostar. Hon har gjort det ett tag men vi har tänkt att eftersom det blev så kallt så blev det dammigt och torrt i stallet. Sen blev hon snorig också, suck. Så nu har hon vilat tre dagar och lär ju vila ett tag till. Jag får väl bara va glad att det inte är nått värre, hoppas det går över fort och fjäska in mig hos alla mina vänner för att få rida deras hästar under tiden.

Men som sagt så kommer bilder från Johnny + bilder och filmer från blåbären. Sen ska jag väl försöka ge mig på att uppdatera lite bättre, jag har vart usel den sista tiden. Jag VET.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback