Ännu en "update"



Kom på att jag måste kika in här och skriva lite också. Sen kändes det rätt meningslöst, för det händer inte mycket. Men.

Ute är det sådär svinigt kallt så man bara vill gå och lägga sig under täcket när man kommer hem från skolan. Fast jo, jag åker gärna ut och pussar på min ponny lite ändå. Hon har fått ta det lugnt några dagar, med tanke på kylan, det fullbokade ridhuset och att jag är då lat. Men motionerat har hon gjort ändå, i skogen i snön med världens bästa stallkompisar Jessica och Malin. Jag tror då inte att hon mår dåligt av att busa några dagar heller!

I skolan har vi fått veta datum för alla nationella + fått uppgifter i varenda ämne. Känns som ett berg framför en som inte går att bestiga. Ovanpå det berget ligger ett gymnasieval som ska vara gjort om 20 dagar.
Sen finns det ju saker att se fram emot; lov, massa lediga dagar, tävlingarna som drar igång, klassresa och att jag faktiskt slutar grundskolan snart. Men det där som försvinner bland allt jobbigt. Kallt som fan och plugg i massor. Hejdå.

(Btw, har anmält oss till en blåbärshoppning på ridskolan 25/1, 70 och 80 ska vi hoppa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback