Skitväder och denna vecka


Nu har Ketzhal fått ta det lite lugnt efter helgen. I måndags skrittade jag ut barbacka och frös ihjäl... Igår var vi ute och travade hur långt som helst, i typ 1h och 20min. Man känner sig så hurtig när man avslutar ett sånt pass, och hon var jättefin! Mjuk i sidorna, låg form, kunde böja hur mycket som helst. Det vägde upp min annars katastrofala dag.. Skitväder, keminationella som inte gick bra, och SÅ VIDARE. 

Ketzhal V15
Måndag: skritt barbacka 30min
Tisdag: massa trav låg form
Onsdag: vila
Torsdag: ut
Fredag: ska till ridhuset, och Malin hänkar!
Lördag: hoppa?
Söndag: tömköra?

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. en film ligger uppe nu :D

2014-04-12 @ 15:37:08
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback