Pay & jump

Foto: Sofia Bredhe
 
 
Hej igen! Jag är inte död eller något utan bara dålig på att blogga så ni behöver inte fråga. I söndags var ju jag och Cosmos ute på frösö hästgård på pay & jump. Vi hoppade 90cm och 1m. Felfria i första, kändes jättebra! Vet inte vad jag ska säga mer än bra, det var typ bara så haha.
 
I andra fick han för sig att han inte skulle hoppa andra hindret, så han vägrade typ 5 ggr på det även fast de la ner det. Jag skulle blivit mycket mer arg på honom, fjantponnyn. Men samtidigt var det vår första 1m och restan av banan hoppade han kanonfint, så jag är jättenöjd ändå!

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Hej, det är ju KM i derssyr på ridskolan 5-6 oktober och du var ju med med Elloise då ? Vet du om man måste ha grönt kort om man ska vara med? /Linnea:)

Svar: Jag ska inte vara med på elloise utan på cosmos. Jag tror det, men jag vet inte. Fråga någon som vet :)
Vera Holgén

2013-09-14 @ 12:07:04
URL: http://linneahigher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback