Cosmos v. 38

 
Måndag: dressyrträning, gick faktiskt bra för typ första gången i höst. Han segade ihop nånstans på mitten men jag fick igång honom och på slutet var han riktigt fin!
Tisdag: Red ut, bort till hemliga ängen och skrittade o joggade honom. Gjorde även massor av halter, tålamodskrävande men välbehövligt.
Onsdag: vila
Torsdag: idag tömkörde jag och Madde. Fast hon tog honom bara några gånger, första gången jag gjorde så mycket själv! Jag galopperade honom i vänster varv osså efter ett tag så sa jag "men juste, det här är ju det svåra varvet hahaha". Han var jättefin och vi testade till och med lite öppnor och skänkelnvikningar!
Fredag: Planen
Lördag: vila
Söndag: ut i skogen
 
Och sen hoppas jag att alla lägger märke till min assnygga design som Stina gjort! Hennes blogg och hennes hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback