Cosmos 27/28 sept

Foto: Julia Abrahamsson
 
Nu har jag verkligen bråkat med datorn och försökt med både filmer och bilder från de senaste dagarna, men nej, dessa två är de enda jag lyckas åstadkomma. Min pappa har spillt på min dator, så den är förstörd och vi måste köpa ny, men nu sitter jag vid en annnan.
 
Jag har haft fullt upp både idag och igår. Cosmos har gått jättebra! Igår på planen, jag red först och sedan testade Julia att rida honom. Han var fin! Idag var vi ute och galopperade och oj så duktig han var! Efteråt var han alldeles blöt av svett, inte bra halsen, utan hela han, även rumpan.. Klippning nästa..! Imorgon ska jag och Tina ha höst-fotoshoot och så ska jag ut till tanneigen, där jag även var idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback