Cosmos 24/25 juni

Finfina mobilbilder från de senaste dagarna
 
(gud så längesen det var jag skrev en sån rubrik och placerade inlägget i kategorin "ridning") Cosmos skrittas och travas, igår smög vi igång i galopp på en äng bakom Felicia och Bali också, schhhh. Han drar av sig grimman i sommarhagen så att jag fått den roliga uppgiften att leta efter den två dagar i rad.
 
Försökte mig på att rida på planen en stund i förrgår, men det gick inge vidare. Eller jo, i skritten var han jättefin, men i traven sprang han ifrån mig och fokuserade inte alls. Idag ska vi försöka igen, men denna gången med hjälp från Felicia! Brukar gå mycket bättre när hon står och påminner mig om allt jag gör fel, haha. Just nu regnar det, men om det blir uppehåll medan jag rider så kanske hon kan knäppa nån bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback