Update

 
Sitter här med Linneas dator i knät så ni får en bild på henne och Freddie jag tog i mars. Nu har jag inte bloggat på länge igen så att jag inte vet vad jag ska berätta om, menmen.
 
Kan ju börja med Cosmos. Han har gått rätt hårt hela veckan och ska få komma ut i skogen både idag och imorgon. Har lagt mycket tid på galoppen (har känt att det verkligen behövs efter att han inte galopperat ordentligt på hela våren), vilket har lönat sig! I onsdags när vi varit ute med Ellen och Maya gick jag upp på planen och galopperade på åttvolt med ett enkelt byte på mitten. Från början var han superjobbig i högergaloppen men eftersom släppte det och han blev riktigt fin. Fortsatte på det igår och vi fick även till förvänd galopp, i vänster förvänd var han superfin och i höger gick det helt okej. Duktig ponny!
 
I torsdags var jag och Tina med Linnea till Näset för att fota. Det blev en del bilder, som jag inte orkat ta tag i än då jag inte varit hemma. Igår fotade jag även Julia och Lina, tror jag fick till ett par riktigt fina bilder där med. 
 
Nästa vecka kör vi på som vanligt och veckan efter det ska jag till mormor och morfar. Den åttonde augusti är det pay & jump på ridskolan, där vi ska hoppa 80 och 90cm. Sen ska vi komma igång med tävlandet hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback