Hoppelihopp

Foto: Erica Roos
 
Som ni ser så har vi hoppat lite idag! Det var så sjukt längesedan sist, så helt klockrent var det kanske inte, men Cosmos var jätteduktig och jag skötte mig. Han är inte en sån där häst som man kan sitta och åka och styra på, utan man måste hjälpa honom. Det är inte så att han stannar eller river, men om man vill få till fina språng så måste man ha den där galoppen med tryck i och verkligen vara med själv.
 
Felicia hoppade även lite med Baby, typ andra gången de hoppar seriöst någonsin. Hon ramlade av två gånger, dock på fötter, men vi ska ha tårta ändå. De språng de fick till var jättefina! Jag hoppas att vi hoppar någon gång snart igen och att jag och C kan vara med på Pay & jump på ridskolan 8 augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback