Update

Mobilbilder från de senaste dagarna
 
Hej igen! Imorgon har jag haft Ketzhal hemma i två hela veckor, kom jag på. Hon verkar trivas och har funnit sig tillrätta mer känns det som. Nu i veckan smet hon in till Hectors hage, busponnyn! Men de var snälla med varandra och är inte lika sura genom boxgallrena längre. Hon verkar nästan lite kär, måste ha koll på honom hela tiden haha.
 
Denna veckan har hon haft det ganska lugnt, myst ute i skogen och galopperat mycket. Idag tömkörde vi, och jag hade ingen bra känsla egentligen, men jo, hon var fin. Jag har jättehöga krav på mig själv och jag vet om det. Hela tiden, alltså både i skolan och stallet. Jag måste tänka på at jag faktiskt inte har haft henne så länge och kan inte förvänta mig att kunna fortsätta med henne där jag slutade med Cosmos. Det är bara det att jag blir så otroligt frustrerad, men om ett tag tror jag att det där släpper.
 
Jag har värsta julkänslan, supermysigt! Bakade pepparkakor åt ponnysarna igår kväll och ska kanske göra knäck nu. Får dock se hur länge de där pepparkakorna får sitta kvar på boxgallrena.... Kollar julkalendern och myser hemma med världens finaste gran.
 
Tina fotade oss både igår och i förrgår så bilder kommer upp här, de är jättefina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback