Cosmos mars

 Tillbakablick, mars.
 
Veckoplaneringarna från mars hittar ni HÄR, HÄR, HÄR och HÄR. På sportlovet var jag och Cosmos med på en programträning på ridskolan vilket gick bra bortsett från att han försökte hitta sätt att komma undan stora delar av första programmet. Då red vi LB:1 och LB:2 (första gången för både mig och Cosmos på lång bana). Annars har det sett ganska så lugnt ut för honom. HÄR kan ni hitta lite jag skrivit om en väldigt lyckad dressyrträning för Joanna.
 
Nu har han gått och drgit på sig någon envis hosta vilken har gjort att han vilat sedan den 23e förutom två dagars skritt. Himla tråkigt och det verkar vara jobbigt för honom. Nu vilar han helt ett tag, får se när han blir bättre så att vi kan börja rida igen.
 
Bild från 1 mars

Kommentarer
Postat av: Tove

Vart bor du nånstans? :) du fotar så fina bilder så tänkte om du kanske bodde i närheten? Skulle varit roligt om du kunde fota mig och min ponny! Men antar att du bor långt bort? Kram :)

Svar: Åh, vad glad jag blir! Jag bor i Östersund, vart bor du? Kram :)
Vera Holgén

2013-04-02 @ 10:25:46
URL: http://toveengvall.blogg.se
Postat av: Tove

Sv: Haha Gävle..en bit bort..riktigt synd! :( jaja jättefina bilder i alla fall! :)

Svar: Åh, synd :( Tack!
Vera Holgén

2013-04-03 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback