Min (häst)helg.

Idag har jag bara vart hemma. Städat mitt rum (duktig tjej), bakat till en tusseträning och vart med familjen.
Helgen blir en riktig häst-helg. Dock ska jag inte sitta på en häst en enda gång, men i alla fall!
 
Lördag - åka till ridskolan och titta på miniblåbär och tusseträning. Miniblåbär = banhoppning, 40-60cm. Tusseträning = hoppträningar på ridskolan för Kristina "Tusse" Ekman. Jag ska nog även fota en del. När man tittar på Tusse så brukar man även lära sig något, så det är ju kul!
 
Söndag - Följa med Felicia och Cosmos på tävling till Ånge. Där tävlar de dressyr lb:1 och la:1. Ska verkligen bli jätteroligt och jag kommer nog fota en del även här. Det är inte många tävlingar kvar för Felicia och Cosmos nu, så jag hoppas verkligen att det går bra för dem.
 
Jag och Elloise, dressyrtävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback