ännu en gång - Kapten

Detta hoppade jag och busponnyn Kapten idag:
(Haha, ja Frida och Ellen ni får stjäla den, men kul att det står "Kapten" på den bara.)
.
Sandra var snäll så vi körde på titthinder.
Inte överdrivet men kul ändå. Höjde inte upp mer än till ca. 80cm. Men jag o Kapten hade kul ! Han blir jättetaggad innan och sedan kör man bara. Tyckte i alla fall att jag fick till ett lite lugnare tempo än annars. Bra.
.
Nästa gång tror jag att det blir dressyr, funderar på att ta med den orangea ponnyn - Cosmos. Men har inte hört med Felicia eller hur det blir med skjuts hem eller något. Så vi får helt enkelt se. Det blir nog bra annars också !
.
© Ingen som inte frågar får ta av bilderna !
Tack till Moa och Susanne som ofta fotar mig, från idag:
.
.
Vårt mest kreativa hinder:

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback