Cosmos 30 juni.

 
Ser ni vad tjock han blivit av allt gräs ? Rund som en tunna, men han är söt ändå.
Jag började med att skritta lite, ner på ängarna. Sedan gick vi upp till planen och så hjälpte Felicia oss där. Det har ju inte gått så bra på slutet, så det kändes bra att få hjälp. Annars glömmer man bort något viktigt, allt går dåligt, man blir arg, allt går ännu sämre.
 
Alltså skönt att ha någon som påminner en om allt ibland.
Vi jobbade mest med att Cosmos skulle lyssna på mig. Han har lärt sig hur han ska komma undan, och jag tycker då att det är jättesvårt när jag inte vet vad jag gör fel. Idag gick det däremot jättebra ! Jobbade mest på volt, försökte få honom att inte skjuta in bogarna, ställde och böjde osv.
 
Jag är nöjd, känner mig mer peppad att rida.
När det går dåligt är det ju inte så roligt. Man behöver sådana här ridpass där man får till det på slutet för att inte tappa sugen helt.
 
Visst har jag blivit bättre på att fixa ridbilder ?
Tack Felicia för att du fotade !

Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Japp, jätte duktig :)

Asså han är grymt fin. Jag skulle lätt kunna tänka mig en häst som honom. Han ser ut att passa min storlek också.
Ingen aning om personligheten men han verkar trevlig .

Svar: Hihi, tack (:
Ja, Cosmos är fin (: Och jag är väl egentligen lite liten på honom, så du skulle nog passa bättre i längd.
Han gör ingenting grstis, men när han väl jobbar så är han jättefin. Mer lat än pigg. Jättehärlig är han !
Vera Holgén

2012-07-01 @ 22:20:54
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback