Ovanligt fin ponny.

Idag hade jag fotograf, och jag red då Cosmos på planen.
Red på gummibettet, och idag funkade han riktigt bra på det! Skrittade fram några varv. Fortsatte sedan som vanligt med att få honom att lyssna direkt när jag bad om något. Halter och övergångar. Travade fram, jobbade lite på volt och ställde utåt/inåt. Gjorde skänkelvikningar på snett igenom linjen och tog efter det några galoppfattningar från skritt. Avslutade med att öka traven på några långsidor och det svarade han jättebra på. Såklart skrittpauser också.
 
Cosmos kändes otroligt fin hela passet.
Idag var en sådan där gång då jag inte ville sitta av. En sådan gång som är anledningen till att jag rider. Härligt bara. Okej, finns saker vi behöver träna på (främst halter, ska ta det ordentligt nån dag, han står inte still). Men fin var han och det är kul att ha bilder från de där gångerna då det går så bra.
 
Första gänget bilder:
 
©  Bilderna tillhör mig och får EJ kopieras.
Han är otroligt fin Cosmos. Vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinn ditt favoritsmycke från Becca Design :D Det är busenkelt att vara med:
http://adaras.se/2012/july/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-beccadesign.html#comment

2012-07-28 @ 21:37:27
Postat av: Ida - Tanneryttarna

Bilderna var jätte fina! :D söta Vera och Cosmos <3
Gillar den 1:a, 3:an och den sista extra mycket :)

2012-07-28 @ 21:47:06
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback