Hööks 1 september.

På lördag ska jag på hööks, det var ett tag sedan (eftersom det inte finns där jag bor) och det ska bli kul.
Jag har satt ihop ett gäng saker, lägg märke till att det är saker jag vill ha och inte ska köpa.
 
HV polo fleecen såg så otroligt mysig ut och hade verkligen varit skkön att sätta på sig för att inte frysa.
Schabraket är bara en "vill-ha-sak", men det skulle ju inte vara fel att slå till...
Ridbyxorna. Jag har endast ett par ridbyxor som jag använder och det behövs ett par till, sånna här har jag velat ha länge.
Västen. Jag behöver verkligen en väst, längtar efter en varje gång jag är i stallet, denna ser ut att vara bra till ett bra pris.
Huvorna är egentligen också bara "vill-ha-saker", men det skulle ju vara kul att ha en... eller två.
Lindorna. Jag gillar mer att linda än att sätta på benskydd, speciellt i dressyren.
• Sedan var det det här med ridstövlar. Mina har både tappat klacken och spuckit i sulan - båda två. Hööks kvalitet kanske därför inte är den bästa, men man kan ju ge dem en chans till?
 
Något som föll dig i smaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback