Autumn 2012.

Känns inte kul att vi "går mot mörkare tider".
Jag hatar vinter, snö och kyla. Det jag ville med det här inlägget var att berätta hur det kommer se ut till hösten, med hästarna och allt annat.
 
 
Alla säger att åttan är den tuffaste årskursen, så jag får väl bara förbereda mig på det då. Men jag har inte större problem med att hinna med skola och hästar än så länge i alla fall.
På ridskolan kommer jag att rida på måndagar klockan 19 - 20 i en dressyrgrupp, där vi inte kommer att vara så många. Där ska jag ta med Cosmos varje gång. Helt perfekt.
 
Cosmos kommer jag, utöver det, troligen rida lika mycket som jag gjort hittils.
Alltså två-tre gånger i veckan, ibland fler.
 
Vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback