ponnysar jag rider #1

Piggelin
.
.
Namn: Piggelin
Ålder: 7 år
Färg: Fux med bläs och strumpor
Ägare: Åsa Dahlberg
Ras: Welshponny
Höjd: b-ponny (120 ?cm)
.
Piggelin har både haft fång och vart med föl. Så hennes utbildning blev lite "försenad". Men det funkar jättebra. Man brukar ju säga om människor att man lär sig bättre när man är ung. Men Piggelin är verkligen lättlärd.
.
Jag rider just nu Piggelin 1-2 dagar i veckan.
Det är lite osäkert hur det blir i framtiden, men vi får se. Det tar ju mycket tid att rida så mycket som jag gör, men samtidigt är Piggelin en underbar ponny.
.
Jag kommer att göra en kort presentation om Cosmos och ponnyn jag rider mest på ridskolan - Elloise, för att det kanske blir lite rörigt med alla ponnynamn. (hehe, för er som inte känner mig i verkligheten, hehe.)
.

Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Helt bedårande söt ;)

+ på att hon är samma ras som Luzzan!

2012-04-02 @ 14:44:38
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback