ridskolemästerkap. :)

Hejsan på er !
Iadg har jag hoppat på elloise, som jag sa. (:
Kom dit vid åtta, det började tio. Innan det så byggde vi bana, gjorde iordning ello, mm. Sen så filmade vi en massa, tog kort, och var funktionärer. Men så var det dags att berätta hur det gick för mig att hoppa. Det var tre stycken som skulle rida favviponnien; Amie, Ellen, & jag såklaRt. Det va Amie först, hon hoppade till hinder nr. 4, och sen vid femman vägrade ello... amie ramlade av in i hindret men det gick bra - tror jag ? då var det bara för mig att ta över elloisen. Vi värmde dom lite i trav och galopp, sedan hoppade vi fram på ett räcke o en oxer. Nr. 1/ 7 och nr. 8. Här e banan:


~glamorös paint-bild, gjord av mig.~

Banan var tråkig... men aja.
När vi hoppade fram vägrade hon och då lät det typ såhär i mitt huvud:
- Vera det går inte, du kommer att ramla av precis som Amie.
- Nej, men du känner Elloise, kom igen nu !
Och så fram o tillbaks. Men sen verkade det bli den bra inställningen när vi började hoppa banan. Hon gjorde ett "Albin-hopp" (nästan stanna innan hindert o sen hoppa rakt upp i luften i hopp om att komma över) vid hinder nr. 2, haha. Jag fick smacka på henne vid några hinder, men vi vart felfria !! :D (j*kligt dålig tid, enligt mig men...)
Nu blir det för mycket text, tycker jag. Vi tar lite foton:


~en höig liten elloise ute i hagen. ♥~



~jag och loisen.~



~flizas öga~



~tittuten.~




~en svart/vit ponny. ollson ;)~

Inte så bra foton men aja... x)
Det verkade gå ganska bra för alla. Inte så jättemånga som ramlade av. Johanna gick omkull med Minerva p.g.a en för snäv sväng. ): Osså Amie då. Men det har vart en kul dag, tack Vilma för att du följde med och fotade och hjälpte till. Ha det så bra !
/Vera ♥♥



Kommentarer
Postat av: Vilma <3 Ariel

Det var jätteroligt! :D

2011-11-20 @ 20:14:55
URL: http://vilmaariel.blogg.se/
Postat av: Vera (:

Japp, och jag tyckte det var jättekul att du ville följa med ! tack för alla fina filmer ! (:

2011-11-20 @ 21:37:12
URL: http://jagponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback