soluppgångar och snö !

När jag gick till skolan idag så var det världens finaste soluppgång. Det är alltid det på hösten, nästan aldrig lika fina annars tycker jag. Vet ni !? Det har snööat ! Nu när jag var påväg hem från skolan så kom det små, små vita flingor med typ några sekunders mellanrum. det var inte mycket men iallafall. Sen har det väl vart en vanlig skoldag, Linnéa fyllde år -grattis! Jag gick hem med Vilma coh nu sitter jag ensam här hemma och har tråkigt, typ. Men jag ska inte till stallet utan jag ska sätta mig o redigera nån bild på datorn. Jag älskar att fota ! Speciellt hästar då, såklart men andra saker också. :)
I kväll ska jag vara hemma. Imorrn gäller det ! Det är då jag ska hoppa på finaste ponnyn. <3
Men jag tar o slänger upp nåra foton så får vi se om det blir mer uppdatering idag.











/ Vera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback