Jah...

Hejsan ! Jag har ju vart i Stockhom hela helgen, från fredag 17- söndag 23. Därför har jag inte bloggat. Igår så red jag och sen hann jag inte... ): Jag red barbacka på Elloise, - den bästa kombinationen man kan tänka sig ! :) Men det gick verkligen JÄTTEbra ! Hon blev väldigt mjuk och lyssnade bra. Duktig tjej. Sen har ju Ello typ fem cm lång päls och blir himla svettig så det var inte så mysigt... Efter jag hade ridit vart hon typ helt blööt men då skulle hon gå en lektion till ! Och det var en hopplektion. Stackars tjej. ): Stockholm horse show var skitbra. Vi såg Dressyren på lördag förmiddag (9:00-ca.14:00), den var okej men jag till skillnad från Lise tyckte att det blev långtråkigt efter ett tag. Sen såg vi Gala-showen på lördag kväll (19:00-ca.23:10)Den var verkligen super. Det var hoppning och massa shownummer. Bäst var Lorenzo med sina tolv vita (camarge?) hästar. Han står på deras ryggar och typ hoppar o gör frihetsdressyr o så. Nu måste jag sluta för jag är på skolan och vi börjar om ne minut... :O /vEra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback