tisdag: tolka efter Fuxen ! (:

hejhej,
.
när det snöar mycket står hästarna bara längst ner i hagen och mumsar hö så då blir det inga bra foton. Sen när dom kommer in så är det mörkt i stallet och de vill inte stå still när man ska fota. *suck*
jag vill verkligen ha snygga bilder att visa här på bloggen men just nu, i vintertid så gåår det bara inte... ):
.
idag var jag och red, som ni vet. det blev albin på förvänd galopp och det pratar vi inte mer om. så bra gick det, förstår ni... istäälet ängnade jag mig åt att träna kapten lite extra och dricka varm choklad med Lise.
.
i morgon tror jag inte att jag hinner blogga, tyvärr. jag ska ut till stallet. (:
Ellen och Sandra i lördags:
E- kan man tolka efter fuxen ?
S- Japp, den här hästen kan man göra allt med !
E- men kan vi inte tolka på tisdag då ? det är ju sista lektionen så vi boorde få göra nåt kul !
S- Jodå, om ni vill slösa bort en hel ridlektion på det, så. (;
Och sen sa hon att jag fick va med om jag ville. (:
Så tisdag: tolkning efter Fuxen på madrass !
haha, får väl se hur länge vi sitter kvar...
.
.
Ha det så himla bra !
/Vera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback