snögalopp ♥

Hej,
.
idag har det vart ridning med onica och Linnea. Det vart uteritt i djupsnön. (:
Vi red bort till potatislagret och sedan tillbax och ut på en äng. Lite galopp, mysigt värre. Det var verkligen jättemysigt med all snö. Även om vi såg ut som några snögubbar när vi kom tillbaks. Elloise verkade också tycka att det var kul att komma ut. Hon och Felizia är ju inte så bra vänne rmen annars.
Har tyvärr inga foton från ritten, men ska nog få till det imorrn (?).
.
Igår vart det ju ingen bloggning, men... ...nej Vera, inga bortförklaringar. Du bloggade inte igår, thats it punkt.
.
Frida ska kanske hjälpa mig lite så jag kan ställa in kameran bättre. Hennes blogg hittar ni här http://fridaaaa.webblogg.se/. Bäst fotograf där. (;
.
Imorgon ska man ju rida ut med Linnea igen. Hoppas, hoppas att vädret är bra då oxå ! I stormfall blir det ridhuset... Sedan, efter det följer jag med Linnea hem osså sover jag hos henne. Därför blir det nog ingen bloggning imorrn. ):
.
Hoppas ni har och kommer få det bra imorrn så ses vi någon dag.
.

~OREDIGERAD bild på Felizia~
.
/Vera ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen vad gullig du är Vera :')

Klart jag ska hjälpa dig med kameran! :)

2011-12-29 @ 17:22:13
URL: http://fridaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback