nyår och stallfritt

ja, idag är jag sjuk så det blir inget stall idag... linnea är supersnäll o mockar åt mig och elloise får vila. istället får jag roa mig med att läsa bloggar eller nåt hela nyårsafton. jag blir nästan aldrig sjuk, -men när jag väl blir det så vid helt fel tillfälle... *suck*
.
aja, det har inte vart så bra uppdatering här. jag har vart i stallet med linnea. vi har ridit och haft det jättemysigt.
.
igår red vi först albin och svinto i ridhuset. det blev som en liten privatlektion för elin. jag red albin o linnea svinto. det gick sådär.. albin är inte alls som han var när han kom till ridskolan. då var han springig och så, nu är han lat och uttråkad.

sedan red vi ut i skogen. jag på elloise, linnea på felizia och elin på minerva. vi red bort till hemliga ängen och galopperade i djupsnön där. elloise ville inte alls först. men sen sista gången racade hon på lite grann i alla fall.
.
i förrgår, vad gjorde vi då ?
jo, vi red ut med några andra som också hyr häst. mathilda och sanna på max och mon amie. hade en jättemysig utetitt med dem. sedan sov jag hos linnea. vi tittade på mamma mia. eller ja, jag sov mest. men men, haha.
.
idag har jag typ läst bloggar och haft tråkigt, hoppas man mår lite bättre sen iallafall !
.
/Vera (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback