ny header & systemkamera

Jag har nu fixat en ny header:
.
.
De två bilderna på bara Elloise är tagna idag, jättesöta enligt mig. (:
Nu har jag fått en laddare till systemkameran ! Den har ju vart borta sen vi flyttade... Så nu ska det fotas ! Herregud vad mycket snyggare det vlir med system ! :D
.
Idag har jag alltså vart i stallet, såhär på juldagen... Men jag hade jour för att då skulle jag få ett dagsridläger med två ridpass och lunch. Därför gjorde det inget att det var juldag. Theresa och Jessica hade fixat jättefint i entrén med en fikakorg; julmust, glögg, pepparkakor, choklad, äpplen och lite annat. Så det var uppskattat att vi tog jouren. Det är ju alltid kul när någon verkligen tackar ! (:
.
Hoppas ni gillar min nya header, kommentera gärna och berätta vad du tycker.
Om ni undrar varför jag gör punkter när jag styckeindelar så är det för att blogg.se flyttar ihop texten annars... ):
.
Jaja, imorrn ska jag med Linnea och Linnea och Johanna till frösöhästgård och titta när de hoppar pay&jump. Kameran kommer med så ni får nog bilder från dagen imorrn eller på tisdag.
Jag frågade Theresa ifall jag fick vara med på Elloise men hon sa att hästarna ska vila i jul så nej... ):
.
Jag kommer ju iallafall hyra bästaste Elloise 27 december- 2 januari. Då ska man bara ha mockat innan två och rida. Så jag kommer ju få rida Ello endå ! ♥
Bloggar nog imorrn så får ni höra om pay&jumpen. (:
.
Från idag:
.
.
/Vera ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna ♥ tanneryttarna

Jättefin header :D<3

2011-12-27 @ 13:00:57
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback